diumenge, 30 d’agost de 2015

[#DiaDelPunto] T'HI APUNTES? / ¿TE APUNTAS?

Coneixeu el llibre El Punt? El seu autor és Peter H. Reynolds i tracta la història d'una professora que fa confiar a una nena en les seves pròpies capacitats creatives. Tot comença amb un punt en un paper que esdevé una guspira de confiança, coratge i explosió creativa.

¿Conocéis el libro El Punto? Su autor es Peter H. Reynolds y trata de la historia de una profesora que hace confiar a una niña en sus propias capacidades creativas. Todo empieza con un punto en un papel, que se convierte en una chispa de confianza, coraje y explosión creativa. 






El proper dia 15 de setembre se celebra el Dia Internacional del Punt (International Dot Day), impulsat pel mestre Terry Shay que el 15 de setembre del 2009 va presentar el llibre a la seva aula i, des de llavors, els 15 de setembre són un homenatge al poder intern, al potencial i a la creativitat de totes les persones del món.

El próximo día 15 de septiembre se celebra el Día Internacional del Punto (International Dot Day), impulsado por el maestro Terry Shay, quien el día 15 de septiembre de 2009 presentó el libro en su aula y, desde entonces, los 15 de septiembre se convierten en un homenaje al poder interno, al potencial y a la creatividad de todas las personas del mundo. 


Des de la plataforma del International Dot Day es convida a tothom a participar en aquest dia del Punt com un homenatge a la creativitat i a l'art a través de la redescoberta del potencial creatiu a tot el que es fa.

Desde la plataforma del International Dot Day se invita a todo el mundo a participar en este día del Punto como un homenaje a la creatividad y al arte, a través del redescubrimiento del potencial creativo en todo lo que se hace. 

NOSALTRES ENS HI APUNTEM! I TU?
¡NOSOTROS NOS APUNTAMOS! ¿Y TÚ?



Des de Veure, Pensar i Sentir ens apuntem a la revolució de la creativitat i us animem a fer-ho, també.

Com?

  • Crea, inventa, redescobreix el teu potencial a través del punt. Amb dibuix, escultura, peces soltes... només cal que fotografiïs o facis un vídeo de les teves creacions, les dels teus fills, els teus alumnes... 
  • Comparteix-les a les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram) amb l'etiqueta #DiaDelPunto.
A @veurepensarisentir anirem fent una crònica de totes les creacions que s'envien i recopilarem les vostres idees. 


Desde Ver, Pensar y Sentir nos apuntamos a la revolución de la creatividad y os animamos a hacerlo también.

¿Cómo?

  • Crea, inventa, redescubre tu potencial a través del punto. Con un dibujo, escultura, piezas sueltas... sólo hace falta que fotografíes o hagas un vídeo de tus creaciones, las de tus hijos, tus alumnos...
  • Compartelas en las redes sociales (Facebook, Twitter e Instagram) con la etiqueta #DiaDelPunto.
En @veurepensarisentir iremos haciendo una crónica de todas las creaciones que se envían y recopilaremos vuestras ideas. 


¡FELIZ CREACIÓN A TOD@S!

    Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada